اولین شعر مسافر انتظار(تاوان)
 
درباره وبلاگ


عمری چكش برداشتم و بر سر میخی كه روی سنگ بود كوبیدم. اكنون می فهمم كه هم چكش خودم بودم، هم میخ و هم سنگ. فرانتس كافكا
آخرین مطالب
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 348
بازدید کل : 25394
تعداد مطالب : 305
تعداد نظرات : 130
تعداد آنلاین : 1



لرزش راست كليك
chat - chat سفارش ساعت دیواری

دریافت كد ساعت

استخاره با قرآن
استخاره

گنجینه ی ادب پارسی




سلام به همه.راستش خیلی وقت بود که تو خلوت خودم یه چیزایی می گفتم.در سال سوم دبیرستان معلم ادبیاتم بهم گفت که در وزن آوردن مشکل داری و به خاطر تخیل خوب شعرت بهتره به سبک استاد شاملو شعر بگی واسه همین هم شعرام رو تغییر دادم و اینجا با اجازه بهمن جان میزارم البته هنوز سخته بخواین بهش شعر بگین ولی قول میدم تمرین کنم و قدرت شعرام رو بالا ببرم.مرسی

نمیدانم به تاوان کدامین جرم
هنوز هم دوستت دارم
آرامش معنایی ندارد
وقتی در دنیای شیرین با تو بودن غرق می شوم
عطر نفس های تو برایم
مفهوم زندگی دارد
بگذار گناهکار هم اگر باشم
گناهم دزدی قلب تو باشد
باید بدانی قیمت شیشه از زمانی که
دلم را شکستی زیاد شده
آخر آلیاژ آن نایاب است
آلیاژش سخت ساخته می شود
وبا گرمای نگاهت آب دیده
خسته شدم از بس عاشقت بودم
دیگر بهتر است در خلوتم
یادت را راه ندهم
اما چاره ای نیست
انگار بدون "تا"
عاشقت هستم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, :: 18:38 ::  نويسنده : بهمن خسروجردی